Contentspecialist



Content blijft belangrijk. Met relevante, pakkende en inhoudelijke verhalen word je niet alleen beter gevonden door je doelgroep, je kan laten zien wie je bent, waar je voor staat en welke meerwaarde jouw organisatie biedt.

Wil jij

  • meer relevante bezoekers op je website?
  • hogere conversie (van kijken naar actie)?
  • beter vindbaar zijn?
  • de aandacht van je doelgroep vasthouden?

Dan gaan we daar toch voor zorgen!

Contentspecialist van A-Z

Van met mijn hoofd in de wolken een prikkelende contentstrategie bedenken tot met mijn voeten in de klei keihard content creëren, bij CreatiePrikkels kan je het hele plaatje krijgen.

Ik kruip in de huid van jouw doelgroep en verdiep me in jouw branche, zodat ik relevante content creëer in de taal van jouw organisatie en gericht op de belevingswereld van jouw publiek. Ik kan je van A tot Z helpen met een contentstrategie, contentplan, contentkalender en contentcreatie. Zet je me liever in op één onderdeel? Dan ga ik daarmee aan de slag, als blogger, tekstschrijver, op projectbasis of als extra handen op jouw communicatie-/marketingafdeling of redactie.

Content-optimalisatie

Je hebt een website, een blog, socialmedia-kanalen, een nieuwsbrief en misschien wel een platform, maar het brengt je niet wat je had verwacht. Je wilt meer bezoekers op je website, hoger in Google komen, reacties op je blog, interactie op social media en nog veel meer.

Naast het ontwikkelen van een contentstrategie en het creëren van nieuwe content, kan je mij inhuren om bestaande content te optimaliseren. Met een kritische blik bekijk ik of de content jouw klant en jouw doel dient:

  • Moet er content bij of juist verwijderd worden?
  • Kunnen bezoekers op jouw website snel en gemakkelijk doen wat ze willen en moeten doen?
  • Staat de belangrijkste taak wel centraal?
  • Is content met elkaar gelinkt?
  • Is de tone of voice herkenbaar en consequent doorgevoerd, passend bij de doelgroep en bij jouw organisatie?

Ik stel een adviesrapport op waarmee je zelf aan de slag kunt, of optimaliseer de content voor jou. Net wat bij jouw organisatie past.

SEO kan dat er ook bij?

Natuurlijk! Content creëren is mooi, maar als het niet vindbaar is waar doe je het dan voor? Als seo tekstschrijver, zorg ik ervoor dat jouw content zoekmachine- en klantgericht is.

Kan jij een contentspecialist gebruiken voor online en offline communicatie?

Ja, ik wil overtuigende content

 

 

Rode draden en concepten
Een blog, een magazine, een website en socialmedia-kanalen zijn allemaal leuk, maar er moet wel een gedachte achter zitten. Het moet een doel dienen en samenhang hebben. Goede content is content die converteert en iets oplevert. Ik bedenk concepten, thema’s, vind rode draden en verbind de puntjes met elkaar.